mandag 10. oktober 2011

Oktoberfest

I går tok Paula, vertsfaren min og jeg turen til Belgrano der oktoberfest blei feira. Altså en ølfestival. Denne lille søte byen var tre times kjøring unna og inn mot fjellene. Endelig fikk jeg se noe annet en helt flatt landskap. Jeg fikk endelig se at Argentina virkelig kan by på natur også. Det var gøy å endelig få lov å være litt turist i Argentina. Vi stoppet litt forskjellige steder og tok en hel haug med bilder før vi kom frem til byen. Vi kom dit ganske tidlig og da var ikke festen ordentlig i gang, så jeg må si jeg var litt skuffet i det vi satt alt for lenge å så på tysk folkedans. Men etterhvert tok det seg opp med masse folk og mye liv.































2 kommentarer:

  1. Hei Fi, så fin natur! Og så fine bilder du har tatt. Når de feirer oktoberfest, er det fordi der er mange av tysk opprinnelse der? Hilsen Paps

    SvarSlett
  2. Ja det er visst mange av tysk opprinnelse som bor der, men jeg snakket ikke med noen. Ellers så var det derfor mange som hadde blondt hår, lyse øyne og så utenlandsk ut. Fikk ikke så mange blikk som vanlig, noe som var deilig å kunne gå rundt uten å bli glodd på!

    SvarSlett