lørdag 15. oktober 2011

Refrio

Nå har forkjølelsen kommet igjen. Egentlig ikke så overraskende ettersom her deles det på alt og alle er konstant syk. Skal si immunforsvaret får brynt seg. I dag er Paula i Cordoba så jeg ble med lillesøster, Maja, i parken sammen med venner og spilte kort og snakka. I dag var det nemlig kjempevær. Deilig å få litt sol på kroppen ja. Det er det vel kanskje ikke for mye av i Molde nå?

På fredag dro hele klassen min og klassen over på universitetet for å høre på et foredrag. Jeg har vel hatt artigere timer i livet. Det var det flere som også synes tror jeg, ettersom det ikke bare var vi ungdommen som sov, men også voksne folk. Og det ble det jo litt latter ut av, så da var det kanskje ikke så ille likevel?! Uansett, bussturen til universitetet var uansett verdt all kjedsomheten. Skolen har nemlig en egen buss, så da pressa vi alle inn i bussen, satt musikken på full guffe og alle sang med. Føltes som en road trip bare med masse folk. Sånne øyeblikk som er så utrolig artige.
Meg og Jose! Vi er så kul!!!!

Ines, Maca og meg på skolen
Etter skolen dro jeg til ei i klassen. Vi driver nemlig å filmer inn en liten film til et skoleprosjekt. Artig at det endelig er noe jeg faktisk kan bidra med på skolefronten. Jeg spiller superhelt, og har kjempelekre klær på meg. Høydepunkt da jeg tok buss i disse klærne. Har jeg ikke fått nok blikk før, fikk jeg det iallefall da. Kanskje jeg legger ut filmen når den er ferdig.

Nabi, som hun heter, bodde i 9. etasje i en boligblokk så da måtte jeg selvfølgelig ta bilde av utsikten.
Dette er da byen min
Husk at dere fortsatt kan stille spørsmål til spørsmålsrunden om dere lurer på noe. her: http://sofieiargentina.blogspot.com/2011/10/sprsmalrunde.html

2 kommentarer:

  1. Fint vær i Molde idag, alle skal på Skihytta :-) Hadde vært morsomt å se bildet av deg med kostyme? Klem Paps

    SvarSlett
  2. Skal legge ut når jeg får bilder. Brukte ikke kamera mitt!

    SvarSlett