lørdag 17. september 2011

Fin de semana

Nok en helg er i gang og det ser ut til at denne blir noe roligere enn de allerede gjennomførte. I går var det kun et kafébesøk og film som var gjøremålene etter skolen, noe som forsåvidt var veldig deilig. Sovna jo tross alt i filmen, noe som tyder på at jeg var ganske trøtt.
Klare for film
I kveld skal jeg i bursdag til ei i klassen til Paula. De er så hyggelige som inviterer meg også. Ellers i dag skal jeg gjøre dette:
Øver på spansk
 Jeg skal lese en historie hver dag i denne barneboka. I dag begynte jeg å lese den første historien og jeg merker allerede at jeg lærer mye av å gjøre det. Barneboka er jo veldig enkelt språk og derfor skjønner jeg mye, når jeg supplerer med å finne ord i ordboka som jeg skriver ned.
Her prøver min bror iherdig å lese norsk
Jeg har også såvidt fått dekorert rommet litt.
I elske Molde - datan er dekorert
 
Litt bilder av mine kjære
Er som dere ser ikke helt ferdig enda, skal ordne flere bilder, så ikke fortvil om du nå tenker "Sofie har ikke bilde av meg :'''(" 

Forresten, fra nå av svarer jeg på kommentarer i kommentarfeltet på innleggene.

1 kommentar:

  1. kjempebra at du jobber sånn for å lære deg språket, sofie! I e helt sikker på at du e flinkere enn du sjøl tror og at du allerede kan mye. Fint at språkmaset mitt ikke va forgjeves:)
    Ha en fin uke!

    Klem fra Rikke

    SvarSlett