fredag 4. november 2011

Ved bassenget

I dag var det, som i går, supervarmt. Men i dag tok vi turen til ei venninne som har svømmebasseng. Bada og sola oss. En VELDIG fin dag. Skjønner hvis dere er litt misunnelig, for dette kommer jeg til å gjøre mye framover de neste 3-4 månedene.
Cata og meg. dere ser hvem som er den norske..

Jenteneee:-) Bren, Meg, Cata, Ce og Paula

Dette er da meg for dere som har glemt det

Paula, meg, Bren og Cata!!
En veldig fin dag i sola. Også fått litt farge. Det er VELDIG fint å begynne å få farge i november. Det kan jeg leve med.

Ellers har det skjedd noe stort i familien. Vi har nemlig fått en familieøkning. Lille Sarabi har flyttet inn, og er familiens samlepunkt. Den er jo veldig søt nå da. Tror den kun er 1 måned. Nå har vi altså 3 katter, 1 hamster, fisker og to papegøyer.


I kveld vet jeg ikke helt hva jeg skal enda, men tror det blir noe sammen med klassen. I morgen skal jeg på konsert, og på søndag skal jeg møte AFS-gjengen. Ser ut til å bli en fin helg. Skal prøve å huske å ta med kamera:-) På mandag skal jeg forresten på besøk på en annen skole. Nemlig en katolsk, veldig streng skole. Det blir veldig spennende å se hvordan andre skoler er her. Jeg skal ta med meg kamera, men tviler vel på at jeg kan ta bilder. vi får se. Ha en fin helg da:-)

1 kommentar:

  1. God helg. Dette ser trivelige ut:-). Klem fra mams

    SvarSlett