torsdag 3. november 2011

Varmt

I dag er jeg veldig fornøyd, for i dag har jeg nemlig fått svar på et livslangt spørsmål. "Hvorfor bor jeg i kalde, sure og våte Norge?". I dag klatret termometeret oppover mot 37 grader, mens jeg klatret lengre å lengre nedover mot bakken. Til slutt var jeg død. Nesten. Varme er seriøst ikke behagelig når man bor i det. Det er umulig å gjøre noe som helst, og om det er noe man MÅ gjøre så blir man ti ganger så sliten. Hverdagen blir så mye tyngre når det bikker 30 grader. Derfor forstår jeg nå at det ikke gjør noe om det er litt kaldt og surt, da klarer man iallefall å leve. Jeg skal aldri klage på kulden i Norge mer. Det er deilig!!! Varme er for sydenferier da man kun skal ligge på stranda å slappe av i to uker.  Det er forresten bare vår enda, så folk bare ler når de ser meg og sier "hvordan skal du klare deg til sommeren? Dette er jo bare barnemat".

Tok et bilde jeg tenkte skulle være her, men det blir sensurert fra min side. Bare se for dere en død, svett gris, så har dere meg i dag.

I dag startet det forresten en ny trend på skolen. En veldig spesiell trend. Nemlig å klemme kviser på hverandre. Overalt på skolen i dag ble det klemt kviser. Håper dette er en kortvarig trend. Ikke alle trender jeg har tenkt å slenge meg på.

4 kommentarer:

  1. Nå er det faktisk ganske varmt her også, DVD 10-15 grader :-) Klem Paps

    SvarSlett
  2. Heisan. Jeg skjønner at du syns det er varmt. Dette hadde ikke vært noe for meg..… nå er det fredagskveld med god mat og gullrekka. I morgen feirer vi 100 års jubilæum på skihytta:-). Klem fra mams

    SvarSlett
  3. syns faktisk du skal slenge d på den trenden der bixi, og kanskje til og med innføre den i norge når du kommer hjem? det hadde vært nokka!

    (foresten, i trodde først du skreiv: i dag startet JEG en ny trend på skolen!

    SvarSlett
  4. hahaha fantastisk blogginnlegg!

    SvarSlett