fredag 25. november 2011

Smil

Har akkurat hatt en fantastisk time. Sigri, som bor i El Calafate, er på klassetur, og i dag kom hun innom Rio Cuarto for å spise. Da hun sendte melding om at hun skulle komme hoppet jeg bokstavelig talt i taket på skolen. Hoppa rundt og smilte som aldri før. Selv om jeg kun har tilbrakt 24 timer med Sigri (da vi dro hit), så føles det mye lengre. Vi snakker jo veldig mye sammen både på melding, skype og Facebook. Det er jo klart det er godt å ha noen som er i samme situasjon, og også noen som er i samme land som alltid er å få tak i på telefon når det trengs.
Sigri klar for å dra videre. Egentlig lyver bildet, for hun ser glad ut, men egentlig vil hun være igjen i Rio Cuarto

En del av reisekameratene. Til Høyre er søsteren til Sigri

Søte, Søte, Sigri

Fantastisk møte
Det var så utrolig godt å snakke med henne "live" igjen. Vi snakka i ett sett, på innpust og utpust. Var også gøy å møte alle personene jeg bare har sett bilder av og hørt om. Gleder meg utrolig til jeg skal møte Sigri igjen i April, da vi skal på reise med AFS til Nord. Har også så klart veldig lyst å dra å besøke henne i El Calafate, men det blir det nok dessverre ikke noe av.

9 kommentarer:

  1. Kjekt at Sigri kom på besøk. Ser ut som dere koser dere:-)
    Her nærmer det seg storm og helt ufyselig vær!!!!! Men på søndag tenner vi første lys i adventsstaken. Klem fra mams

    SvarSlett
  2. Så morsomt å få uventet besøk! Jeg traff Ann Kristin fra Oppdal, som vi traff på Chios før du ble født. Hun er bitt av tangobasillen og ble helt blank i øynene da jeg fortalte at du er i Argentina. Hun sa at du MÅÅ få deg håndsydde tangosko når du først er der. Hvordan er det med tango i RQ? Klem Paps

    SvarSlett
  3. Skjønner såå godt hva du mener med at det er godt å møte noen som er i samme situasjon som deg. Når jeg møter de andre AFS-erne, går skravla i ett sett, og ekstra godt å snakke norsk og fått uttrykt seg ordentlig en gang i blandt. Speaking of, vi må få til en skypedate en dag!
    Spørsmål: Hvordan er det med julestemninga på andre sida av jorda?
    Blir også nødt til å stille samme spørsmål som Gunnar her: Hvordan går det med tangoen???

    SvarSlett
  4. åå så kjekt at du fikk treffa sigri! det kan eg tenka meg dåkk begge hadde godt av :D
    e fremdeles innom bloggen i ny og ne så om eg ikkje alltid kommentere, e eg her og lese.. haha
    håpe du har hatt ei flotte helg og kose deg videre :D - tonje (venninna av sigri)

    SvarSlett
  5. Pappa og Ingeborg: Det er faktisk veldig lite av tango her. Har ikke sett noe til det, men håper på å få prøvd det i løpet av året:-)
    Tonja: Så koselig:-) Ja, d va, som du sikkert skjønte utrolig herlig å møte fantastiske Sigri! Gleder meg til å komme på besøk i Sandnes ja:-DD

    SvarSlett
  6. Ingeborg: Og nei, jeg har faktisk ikke et snev av julestemning. Jeg tror det er Juli!! Har ikke sett en eneste nisse, eller noe som kan så mye som minne meg om jul

    SvarSlett
  7. hei lisse fi!
    koselig å høre at du har hatt besøk, ser ut som dere koser dere sammen. Så brun du har blitt - æsj!
    Rikke

    SvarSlett
  8. var heilt utrolig kjekt aa se deg igjen! Skype saa fort eg komme hjem og glede meg allerede til me ses igjen! te quiero

    SvarSlett