torsdag 10. november 2011

De siste dagene

I dag ble jeg hjemme fra skolen. Hadde hodepine da jeg våkna, og tanken på å blande den med 40 grader frista ikke helt. Det blir heller ikke skole i morgen, for da er det nemlig bursdagsfeiring av byen. Eller det blir vel ikke så mye feiring, men fri har vi iallefall.

Hva har jeg gjort siden sist? Jo jeg har hatt et superinteressant liv. Jeg har laget en tatovering på broren min:
 Fått 6'er på matematikkprøve! Superfornøyd etter som den var på spansk, og alle oppgavene var spørsmål, altså ingen tall. Iallefall over gjennomsnittet, som jeg tipper ligger på 3.
 Denne krabaren har tissa i senga mi............
 Og så har jeg irritert meg over katten. Selv om den er søt da.

Spennende liv tenker du. Absolutt sier jeg. I helgen har jeg mye jeg skal finne på, så da blir det til om med enda mer spennende.

Synes også dere kan bli litt flinkere til å kommentere. Da er det ekstra gøy å blogge også:-) Aner jo ikke hvem det er som leser, kan bare se at det er ganske mange som faktisk gjør det. Stor blogger.

5 kommentarer:

  1. Jeg leser bloggen din!:)) Er en jente på 14år som virkelig vurderer utveksling. Fast følger!:D
    Lurer forresten på to ting; får man studiepoeng av å dra på utveksling?, og koster det mye penger??:)

    SvarSlett
  2. Hei Fi, håper duj blir kvitt hodepinen fort. Men 40 grader kan jo forklare hvorfor. Er på Røros akkurat nå, her var det seks kuldegrader i morges. Var innom Rikke i Trondheim i går,hun reiste til Paris på besøk til Yngvild smm Cathrine og Astrid i dag. Molde skal spille treningskamp mot Ålesund på tirsdag! Morsomt. Skal vi skype i helgen? Klem Paps

    SvarSlett
  3. Anonym: Tror ikke man får studiepoeng. Det koster ca. 70 000 kr. Det er inkludert alle forsikringer, reise og oppholdet. Om man tar det som tellende kan man få stipend:-)
    Paps: Vi kan vel prøve å få til skype i helgen, men kan ikke love noe. har en del planer. men vi får se:-)

    SvarSlett
  4. eg kommentere i vei eg ;-D gratulere så mye med matteprøven!! me nordmenn slår til altså! haha, ikje bare eg som irritere meg øve katten i huset ser eg!

    SvarSlett
  5. søt katt, men enda søtere jente!!

    SvarSlett