fredag 20. januar 2012

Musikk

Musikken vi hører på her er ganske så annerledes. Det eneste de faktisk har hørt om som for mine ører går under kategorien "bra musikk" er Coldplay. Men de liker best å remixe sangene da. Ellers er det så og si kun sanger på spansk, et par på portugisisk og kun de største hitene til David Guetta og Pittbull.

Michel Teló - Ai se eu te pego
Denne er fra Brasil og er superpopulær om dagen. Den har sin egen lille dans som alle kan.

Los Wachiturros - tirate un paso
Denne har jeg lagt ut før. Los wachiturros, de jeg var på konsert med. De ser aldri ut til å bli lei.
Sie7e - Tengo tu love
Spilles på radio og tv HELE tiden.
Dyland & Lenny - Pégate mas
Daddy Yankee ft. Prince Royce - von conmigo

Hva synes dere?

4 kommentarer:

  1. Hei fie. Mine gamle ører digger los w og michel:-). Du har vel gitt dem en smakebit av DDE og anna rairai fra norge. Og de er målløse:-). Klem fra mams

    SvarSlett
  2. Sólo faltó el rock nacional, se escuchan muchas bandas argentinas, tanto actuales como de los años 70, 80 y 90... (Los Piojos, Callejeros, Charly Garcia, Serú Giran, Babasónicos, Los Abuelos de la Nada, Las Pastillas del Abuelo, y un montón más!)
    Saludos y suerte!

    SvarSlett
  3. Hei! Skreiv om bloggen din i det siste innlegget mitt, håpe det e greit!:)

    SvarSlett
  4. haha, typisk latino:) min favoritt e tengo tu love og michel telò. Har du lært reggeton? Rikke

    SvarSlett