søndag 15. januar 2012

Megan og Rosa drar hjem

I dag er dagen. 15. januar. Dagen jeg har grua meg til i en lang stund, men alltid har vært så langt unna. I dag drar Rosa og Megan hjem. Rosa til Finland og Megan til USA. Det er ingen tvil om at de har betydd enormt mye for meg her nede. Å ha noen som er i samme situasjon er så fint. Rosa som hadde vært her 6 måneder da vi kom, og derfor hadde vært gjennom mye, var utrolig god å snakke med. Megan fikk jeg dessverre litt sent kontakt med. Vi begynte ikke å henge sammen før enn for sånn 2-3 måneder siden. Men i tillegg ble det til at vi var mye sammen. I perioder faktisk hver dag. Gabriela, Megan og meg ble liksom en liten gjeng. Og herregud så gøy vi hadde det. Megan er så fantastisk morsom, og jeg kommer til å savne alle de idiotiske kommentarene hennes.
Selv om det ikke er jeg som skal synes synn på meg selv, jeg skal jo tross alt ikke hjem enda(heheh, neida,det blir fint å komme hjem og), så er det forferdelig trist å skulle si hadet til to av mine beste venner jeg aldri vet om jeg vil se igjen. De kommer til å bli savnet, det er det ingen tvil om.

Bilder fra de siste dagene vi har hatt sammen:
Meg og Megan

én av mange avskjeder

Meg, Gabriela, Megan og Rosa

Bading i fontena på plazaen

you did it!

1/2 kg is hver. 


Hårfarging

mine fantastiske venner

Lomito completo

Simon tok tatovering! Det gjorde Megan og, men har ikke bilde

Megan!

Det blir tomt uten dere.
 I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal fram til i kveld da jeg skal på busstasjonen for å si hadet. I dag har jeg lov å være trist.

1 kommentar:

  1. Hei, kunne du lagt min "bloggliste" til i listen over utvekslingsstudenter ?
    http://www.utvekslingsblogger.com
    Takk Takk!

    SvarSlett