søndag 4. desember 2011

Desember

Nå er desember kommet, men jeg sier fortsatt juli. Jeg har ingen kalender, ikke pyntet med julestjerne, ikke tent adventsstaken, eller handlet julegaver. Isteden har jeg handlet inn sommerklær, hatt siste skoledag, solt meg og vært på graduationpartys. Tiden begynner å nærme seg for brasilturen. Vi reiser den 18. desember og kommer hjem 30. desember. Altså jeg skal feire juleaften der. Itillegg reiser jeg til Laboulaye på onsdag, og på torsdag eller fredag til Cordoba som er hovedstaden i provinsen. Der skal vi på konsert med et band som heter Maná. Som dere skjønner blir dette en relativt travel måned, så får se hvor mye blogging det blir. Men at desember er travel tror jeg er bra. Det er jo en måned der man lett kan begynne å savne familie, siden det er en veldig viktig familiehøytid. Jul her og i Norge kan virkelig ikke sammenliknes.

De siste dagene har jeg vært mye ute med venner, noe jeg trives godt med. Har ikke hatt med så mye kamera, men andre legger jo ut bilder på facebook, så for dere som ikke er venn med meg der kan jeg jo legge ut noen her.

Har vært på gratuationparty til søster:
her sammen med familien min

her løfter jeg søster for å få hun til å bli like høy
 Klassen grilla pølse(ikke sånn typ gilde, men sånn skikkelig kjøtt) for å samle inn penger:
Nesten hele klassen. Jeg vet jeg ser gal ut

Fine folk
 her kommer visst fler bilder fra graduation:
Jentegjengen - meg, Flor, Agus, Paula, Cata, Ce, Brenn og Cami. Så nydelige 

familiebildet ++ 
Spist asado med klassen. Og dansa så klart:
Fortsatt litt igjen av hun sprøe Sofie
Hatt siste skoledag:
Her lager vi rytmer og feirer at skoen er ferdig

Det blir fint med 3 måneder sommerfeire
Har så klart gjort mye mer enn dette, men det har altså ikke blitt dokumentert. Orker heller ikke sitte å ramse opp alt, MEN jeg kan fortelle at i går var jeg på AFS-møte. En viktig person innenfor AFS kom for å møte oss (skjønte aldri helt akkurat hva hennes stilling var). Hun var så utrolig koselig. Utrolig inspirerende dame, som jeg kunne snakket med i timesvis. Hun tok seg tid til å snakke med hver enkelt av studentene, også samlet uten alle lederne.

1 kommentar: