lørdag 31. desember 2011

2011

Nå er det plutselig 31. desember og siste dag i 2011. Et år med mye forandring for min del.  Et år der jeg har fått opplevd enormt mye. Jeg har hatt oppturer og nedturer, tunge dager og fantastiske dager, mye latter, litt gråt, enormt med lærdom og ikke minst fantastiske minner og gode stunder. 2011 er nok det mest innholdsrike året jeg noen gang her hatt. Jeg har reist til Oslo flere ganger både med venner og familie, til Barcelona, til Danmark, til Brasil og ikke minst til Argentina. Jeg har vært på utallige hytteturer, spillkvelder, filmkvelder, festligheter og familiesammenkomster. Jeg har også flyttet fra mitt gamle barndomshjem til et "nytt" hus. Og igjen flyttet hit til Argentina som nok har vært den største forandringen. Jeg har fått enormt med nye venner, jeg har lært et nytt språk og en ny kultur. 2011 vil jeg huske for alltid.

Noen bilder fra høydepunktene hører jo så klart med:
Barcelona med familien

Bursdagen min med de beste vennene

Danmark med familien og bryllup til søskenbarn

én av flere hytteturer til Eidsvågen

Den siste av mange pannekake laget av verdens beste kokk, Gunnar

Afs-orientering

Oslo med Marte og Elisabeth på Taylor Swift-konsert

Molde vant gull

mye råning

babe

Enda en tur til Danmark

En fin-fin flytur til Oslo med søte jenter

koselige studer med de beste vennene

Spillkvelder

Roadtrip! 

Caroline, Eskil, Marianne og Ragnhild kom hjem!
Dro til Argentina

Fikk møte familien min
Flott, så klikka blogg. Men resten av 2011 har dere som har fulgt med sett. Har hatt så mange fantastiske minner har i Argentina dette halve året. Jeg er sikker på at 2012 blir enda bedre. Da sitter språket og jeg har blitt mer sikrere på meg selv og hvem jeg er her i Argentina. Kvelden skal feires med middag med familien først og deretter skal jeg ut med jentene i klassen. Ikke så ulikt fra den norske feiringa. 

GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN! vi ses til neste år!!!

4 kommentarer:

  1. Dere var på Taylor Swiftkonsert ja :-) Håper dere synes det var like bra som jeg syns det var! Håper ikke det er altfor lenge til Taylor kommer tilbake til Norge igjen...

    SvarSlett
  2. godt nyttår jenta mi!!!!
    Klem fra mamma

    SvarSlett
  3. Godt nyttår, Sofie! Flott å lese om alt du har opplevd i år :-). Klem Paps

    SvarSlett
  4. Tenk at i fikk komme på bloggen! Samme blogg som søstra til Lene Orvik

    SvarSlett