fredag 16. desember 2011

Familien min

Nå skal jeg endelig ta meg sammen og skrive noen ord om min kjære familie. Det har dere mast å lenge, så nå er det på tide. Alt som jeg må jobbe litt med er jeg treg med. Ikkje bra.








Paula er da søsteren min. Hun er som meg, 17 år. Vi gikk på samme skole, men ikke samme klasse. Paula gikk 6. og siste året. Når hun er ferdig med sommerferien her i Argentina, drar hun på utveksling. Hun reiser til Tyskland. Jeg er så glad på hennes vegne. Paula og jeg deler rom, og det har vært kjempekoselig. Jeg var jo så klart litt nervøs på å dele rom siden jeg aldri har gjort det før, men det har virkelig vært 0 problem. Paula og jeg har fått ett veldig fint forhold. 



 Maja er lillesøsteren min. Hun er 15 år og går 4. året på samme skole som meg. Maja er veldig aktiv og er som regel ute av huset. Hun har mange venner hun er mye med itillegg går hun på turn. Maja er alltid blid og har alltid noe gøy å fortelle. 




Tiago er min storebror. Han er 19 år og studerer på universitetet her i Rio Cuarto. Ellers spiller han fotball. Tiago er en snill storbror som kjører rundt på alle i familien til en hver tid.




Cristina er vertsmamman min. Hun er ei fantastisk dame. Hun har full jobb og holder et hus med fire unger alene. Hun er utrolig snill og hun er god å snakke med.

Jeg er utrolig fornøyd med familien min. Vi har et veldig godt forhold, og det er ikke noe form for sjalusi som lett kan oppstå når man har søsken på samme alder. Jeg kan faktisk ikke se for meg en bedre familie.

Nå skal jeg sette igang pakkinga til Brasil. Jeg reiser søndag kveld. Herregud som jeg gleder meg!

1 kommentar:

  1. Så kjekt og lese at du har det så bra, så er jo de heldige som har fått en sånn fantastisk jente som deg :-) Kos deg på klassetur :-) Og nyt "sommerferien". God jul, stor juleklem fra meg.

    SvarSlett