søndag 18. desember 2011

Camboriú

Da er kofferten pakket med solkrem og bikini. Om under to timer setter jeg meg på bussen på vei til BRASIL. Der blir jeg til 30. desember og blir derfor sikkert ingen innlegg. Jeg gleder meg enormt. Har bare en 36 timers busstur i vente først. Men siden bussene her er så digge skal jeg nok klare meg. 

hit skal jeg
Vil ønske alle en riktig god jul. Selv om dere sikkert er litt misunnelig på meg nå for at jeg skal ligge på stranda de neste to ukene, så må jeg si at jeg er litt misunnelig på alle som skal kose seg med pinnekjøtt, julegaver, julegodt, julegrøt og familie. Ingenting er så fint som norsk jul. MEN jeg klager ikke. HERREGUD, JEG SKAL TIL BRASIL! 

Hvis dere kjeder dere for mye i jula kan dere jo ta en titt på dette: http://romsdal.no/Les-avisa.html se side 28. 

Jeg laga kakemenn i går. Falt i smak. allerede spist opp
GOD JUL!

2 kommentarer:

  1. Hei Sofie, dette ser jo supert ut. Håper du får en fin tur. Vi har det fint også, med vintervær og julestemning. Håper på fine turer i romjula. God tur! Klem Paps

    SvarSlett
  2. god tur Sofie. Her er det glatt og holkeføre:-0
    stor klem fra mams

    SvarSlett