torsdag 25. august 2011

Stortrives

Har ikke så mange bilder å laste opp eller så mye å si, men ville bare informere alle mine lesere at jeg stortrives. Jeg har det så bra nå. Det er så klart den typiske berg og dalbane-følelsen, men nå går det aller mest oppover. Familien er fantastiske, skolen er gøy og vennene mine er så snille. Maca spurte meg om jeg ville bli med til byen i morgen, så klart jeg ville, og før jeg rakk å reagere, hadde ca alle jentene i klassen "meldt seg på" denne bydaten. Det blir nok kjempekoselig! På skolen har jeg fått mange venner. Jeg får jo mye oppmerksomhet siden jeg er ny, blod(i forhold til alle her) og høy. Jeg er faktisk høyere enn de fleste gutter. I morgen skal jeg ta med kamera på skolen så da får dere et innblikk i hvordan det er der.
Coti og meg - venninne fra klassen
 I dag har jeg prøvd meg på salsa, og i går var det kickboksing. Kan ikke si jeg har rytme som latin-amerikanerne, men gøy var det. Jeg har også vært på mitt første AFS-møte. Ganske annerledes fra møtene i Norge, men det kan jeg fortelle mer om senere når jeg har vært på flere(det er hver uke). Etter møtet dro Paula, jeg og noen andre som var på møtet ut og spiste og gikk en tur rundt i byen.
Ekte pølsefest - nye venner
Kjempestemning 
Senga mi
Dette er forresten senga mi, og der har bamsen jeg fikk av Marit fast plass. Nå tenker dere sikkert "oi, Sofie er flink å re opp senga altså". Fin tanke, men nei. Verdens søteste hushjelp rer opp senga mi. (vet du ikke blir glad nå mor, men ja, vi har hushjelp).

Det er koselig om dere legger igjen en kommentar, gjerne skriv om der er noe dere vil jeg skal fortelle om. Og mamma, du vet sikkert ikke hvordan du kommenterer, men da trykker du bare på overskriften, og ruller ned.

4 kommentarer:

  1. Hei, kjempehyggelig å se at du trives!
    Er venninnen din Coti i slekt med Lene Orvik? I så fall, gratulerer med en ny "kjendis-i-slekta-venn"

    XX

    SvarSlett
  2. Hei Sofie. Joda, jeg klarer å legge inn. Har til og med kommentert Andreas sin blogg:-). Dette med hushjelp likte jeg ikke så godt da. Da får du øve deg på noe annet. For en gammel mor er det bare en stor glede og lettelse å høre at du har det så bra. Jeg gleder meg over alle "våre" afsere som har det bra:-). Stor klem fra solfylte Molde

    SvarSlett
  3. Jonas: oioi, ja dem e garantert søsken dem!
    Mamma: Du er flink!! Jeg øver meg jo på spansk, gitar, salsa og pingpong!

    SvarSlett
  4. så bra du kose deg sofie! ting går bedre her også, så håpe bare det fortsette den veien ! kos deg masse i helga!

    SvarSlett