fredag 11. mai 2012

Hei og hopp, livet er topp!

Nå har jeg kun to måneder igjen i Argentina. TO MÅNEDER! Jeg har det bedre enn jeg noen gang har hatt her. Jeg har blitt så glad i Argentina, i Rio Cuarto, i familien min, i klassen min, i alle vennene mine, i livet mitt her. 
MAIA 16 ÅR!


Overnattingsgjester og mosing
Det tar på å studere

Min kjære Beckie på godterijakt. Vi leter alltid etter ting vi aldri har prøvd! haha

Fint bilde. Typisk oss, dra å kjøpe noe godt, og hjem til henne for å se film. Sånne ting jeg savner fra Norge ettersom her møtes man aldri for å se film og chille. 

Min søte verstsmor lærer meg å lage "flan"

middag

Milanesa. Det vi spiser ca hver dag her. ser ikke såå spennene ut, og skal vel ikke skryte på at det er det. men det smaker godt da:-)
Nå er det helg, og det er jo så klart digg. Ikke noen spesielle planer, men likevel blir den nok fort oppfylt ja:-)

7 kommentarer:

  1. Hei Sofie. Skjønner at du fortsatt har det fole bra. For å lokke deg hjem lurer jeg på hva du ønsker deg allermest å spise til middag, dagen du kommer hjem? Klem fra mams og voffvoff fra otto

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, det er vanskelig. ALT? Hmm.. Kanskje kjøttkaker og poteter i brun saus. Eller kyllingfilet med ris og sweet chili sause. Eller LAKS!

      Slett
  2. Vil du legge inn bloggadr til vertssøsteren din i Tyskland? Mams

    SvarSlett
    Svar
    1. http://paulialaalemana.blogspot.com.ar/

      Slett
  3. Hei Sofie!
    Godt å høre at du har det så bra nå:) Nyt de siste månedene, de er de beste! Ikke tenk på Molde, hverdagen kommer fort tilbake med en gang du er hjemme. Men - siden alt er så inmarri bra - er det en gutt inne i bildet?;);)
    Rikke

    SvarSlett
    Svar
    1. Har aldri vært så singel som jeg er nå! Kan man ikke ha d bra uten en gutt i bildet? :-D

      Slett