lørdag 19. mai 2012

Bursdagsfeiring

Dere som kjenner meg vet vel at mai, det er min måned, og dagen det er den 23. I år fyller jeg hele 18 år, og det måtte jo så klart feires. Siden Maia hadde bursdag for noen dager siden, og vi har en del felles venner, bestemte vi oss for å feire bursdagen sammen. Det ble en ettermiddagsbursdag med asado og kake. Jeg inviterte klassen min, + andre venner, og det samme gjorde Maia. Til sammen var vi vel rundt 50 stykker. En utrolig koselig dag, og nå kan jeg ikke vente til onsdagen, da jeg endelig blir myndig!
Choriiii

Fenchu og Delfi

Fede, Gabriela, Beckie og Martin

Luli, Cami, Ro, Juli og Maia

Meg og min kjære lillesøster, Maia!

TORTAAA




Cami og meg. Og ja, jeg har sølt på genseren min. er fortsatt  bare 17 år

Jenta som liker kake


David har norskeflagget på mobilen sin! Det er pluss i boka det!

3 kommentarer:

  1. Hei fie. 50 gjester!!!! Du begynner å få fine vaner. Så jo artig ut. Tenk bare 4 dager til du er myndig. 18 år er flott!!! Så koselig kommentar din vertsmamma hadde lagt inn på forrige blogg. Så klem fra mams

    SvarSlett
  2. Hei Sofie! Herlighet, for en fest. Du er heldig:) hvem er han fenchu? synes han henger over deg på alle bildene...
    Jaja, på onsdag har du bursdag. Dro til byen i går for å finne gave til deg, og da sto det mellom en rød og en svart porsche, men siden jeg ikke visste hvilken farge du ville ha, turte jeg ikke kjøpe fordi man kunne ikke deponere på den. Så jeg får finne på noe annet.. feks kan vi jo gå å spise ball på gimle når du kommer hjem. Eller pizza på milano, selv om det er i øvre prisklasse.
    Du er søt og snill og nå gleder jeg meg til du kommer hjem!
    Rix

    SvarSlett
  3. Hipp hipp hurra. 18 år i dag!!!

    SvarSlett