lørdag 26. mai 2012

18 år!!

23. mai var slik:
Bursdagskake kl 00.00 

Det blir ikke bursdag uten damekake, og i år var det jeg som måtte bake!

Jentene fra klassen, og klassen under, noen gutter + de nærmeste vennene kom å spiste kake



Hadde overnattingsbesøk av Ampi natt til bursdagen min. Da klokka slo tolv, ble det kake med 18 lys på. Fikk fine gaver av familien. Skoledagen startet med at hele skolen sang bursdagssang for meg. Siden jeg ikke trenger å ha engelsk, var jeg tidlig ferdig, og Ines ble med meg hjem etter skolen for å hjelpe til med å lage kake. Snakka med mamma, pappa og Rikke på skype. På ettermiddagen kom de nærmeste vennene ++ (var vel rundt 20 stk som kom innom) hjem til meg for å spise kake.
Hadde en kjempefin dag. Så klart rart å ikke være hjemme på en dag som dette, men det var veldig gøy å få oppleve å feire bursdagen her.
Nå er jeg klar for å dra ut for første gang som attenåring. det blir gøy!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer igjen, fie, morsomt å lese om feiringen din. Du er jammen heldig som får oppleve dette! I dag er det Otto's tur. Fikk du mms? Klem paps

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke batteri på mobilen min, og må låne laderen til broren min, som ikke er hjemme nå, men skal sjekke når jeg får lada mobilen:-) Hils Otto fra meg!!

      Slett
  2. var det artig å være ute på byen for første gang på 18 åring? Hilsen Otto-voff

    SvarSlett
  3. Hva er det beste med å studere i utlandet, og hva er det verste?

    SvarSlett