lørdag 9. juni 2012

Musikk

Som dere kanskje har merket har det blitt mindre og mindre blogging, og det kommer nok ikke til noe bedre. Nå er det kun 5 uker igjen, og de skal jeg nyte her! Jeg har allerede måttet sagt hadet til noen venner her, noe som var veldig rart. På mandag skal jeg sende 10 kg hjem til Molde med ting jeg ikke trenger mine siste 5 uker, + litt gaver. Så i dag var jeg i byen for å handle inn gaver til familyen i Molde. Da begynner jeg faktisk å skjønne at det går mot slutten. En rar følelse. En følelse av at jeg har klart noe. At jeg kan være stolt av meg selv. Men samtidig trist. Trist at det mest fantastiske året jeg har hatt snart er over. At alt jeg har tilpasset meg ikke skal gjelde lengre, og må på ny lære meg å tilpasse Norge. For ja, jeg tror, om ikke like vanskelig, at det blir en liten jobb å tilpasse meg det Norske livet igjen. Alt er jo så annerledes her!

Ellers har jeg en spillerliste på Spotify med musikken vi hører på her, så for de som er interessert kan jo sjekke den ut.
ARGENTINA!!
De sangene vi hører mest på er:
Fuiste tú
Bailando por ahi
Siempre me llama
Aprovecha
Ven conmigo
Chica sexi
yo te esperare
Te pido perdon

I dag er det 10. juni, og hva betyr det? Jo, min fantastiske paps fyller år!
Pappa og meg i New York - en fantastisk tur
Gratulerer så mye med dagen, verdens beste paps! For det er du altså:-) Skulle gjerne blitt med deg en tur på Skihytta i dag, etterfulgt av marsipankake, men det skal vi nok få nok av når jeg kommer hjem. Tusen takk for at du har gitt meg muligheten til å dra på utveksling. Jeg er superglad i deg!

3 kommentarer:

  1. Sofiiiieee... falta muy poco para que regreses a tu país,familia,amigos...pero seguro que en tu corazón vas a llevar muchos, muchos recuerdos de lo que durante un año has logrado aquí, en Argentina, un lugar bastante distinto en costumbres al tuyo, pero a las que te adaptaste muy bien, las incorporaste y te he visto muy a gusto. Sos una bella persona, en todo sentido... te quiero mucho.-

    SvarSlett
  2. Kjære Sofie. Det var hyggeligt at du sendte en flott bursdagssalutt til pappa. Her sitter han med gaver, nystekte vafler, kaffe og flagg - mens han leser din blogg. Du kan tenke deg at det ble litt "sipp - sipp". Otto-dutten ligger i fotenden og skuler opp og lurer på hva som foregår.Pappa er ganske flink i spansk, for han skjønte hva vertsmammaen din skrev - mens jeg brukte google. Det var litt av en hjertelig meldig. Skjønner at dette må være drømmevertsfamilie. stor klem fra mamma

    SvarSlett
  3. På eksamensfesten vår forrige uke var Michel Teló den store slageren! Så vi i Norge henger litt etter. Vi hadde en fin dag på pappas bursdag med selskap og gaver og kake - you know the drill:) Nå er det 11 grader og grått - typisk norsk sommer. I morres så vi et rådyr i hagen som spiste mammas rosebusker! Nå skal jeg på skihytta med Otto!
    Rikke

    SvarSlett