fredag 29. juni 2012

Siste skoledag

I dag hadde jeg min siste skoledag her i Argentina. En utrolig rar følelse. Trist følelse. Har jo tilbrakt store deler av året mitt, og har jo vært veldig viktig for meg. Det er jo der jeg har blitt kjent med de aller fleste vennene mine. Der jeg har lært det meste av språket. Der jeg har så ufattelig mange minner fra.
Min andre skoledag. 

På skolen var det ALDRI stille

Malergjengen

Noen av mine klassekamerater 

Rektor synger karaoke

Karaoke
Min fine, crazy klasse
Selve skolen har jeg likt veldig godt. Det er en veldig liberal skole, og vi har alle et godt forhold til ledelsen. Ettersom det kun er mellom 150-200 elever kjenner ledelsen til hver elev, og deres situasjon. Det er en skole der det alltid her høyt støynivå. Mye tulling, og ALLTID musikk. Alt det rare vi har gjort dette året jeg har vært her, det er mye det.
Det jeg kanskje ikke har vært så fornøyd med er en del av lærerne som ikke har brydd seg noe særlig om oss utvekslingsstudentene. Ikke hatt forståelse for at vi ikke kan språket, eller kanskje ikke skjønner faget/temaet. Føler jeg har blitt litt "missforstått" av en del lærere. Skulle ønske de kunne ha lagt litt mer tilrette for oss, at vi kunne fått litt lettere oppgaver. For selv om vi er fra andre land, betyr det ikke at vi ikke vet noe som helst. Dette gjelder jo så klart ikke alle lærere, og alle fag. Noen lærere har jeg vært utrolig fornøyd med, og fått ett godt forhold til.

I dag fikk jeg sagt hadet til de fleste lærere, og ledelsen på skolen. Siden jeg fortsatt har to uker her, så regner jeg med å møte på de fleste av vennene mine igjen.
Delfi, Luli og meg i gangen på skolen

Meg foran skolen

Utvekslingsstudentene. Lenart, Sarah (begge fra tyskland) og med

Oss sammen med lederen på skolen

Ricky som jobber på skolen! fantastisk mann

En av mine favorittlærere, Manu

Skolen
 Kan virkelig ikke tro jeg ikke skal tilbake hit. Herregud som jeg kommer til å savne skolen min!

3 kommentarer:

  1. Ooo Sofi! vas lo vas a creer pero me hiciste emocionar. Gracias por haber venido Argentia :)
    Te amo negra! ♥

    SvarSlett
  2. Los recuerdos durarán toda la vida, construyen un camino y logran que a los amigos siempre los sientas muy cerca, aunque en realidad estén muy lejos... pero, siempre los llevarás con vos, adonde vayas...-

    SvarSlett
  3. Åå soffee! Det ser ut som du virkelig har kosa d detta året. Meen uansett kor trist det blir for d å reise derifra, e gleden ENORM for å få d hjem igjen! Savne d, og 19.juli vil en stor gjensynsglede bre se over flyplassen! Can't wait<3

    SvarSlett