tirsdag 7. februar 2012

Huerta Grande

I forrige uke var jeg, sammen med familien min, i Huerta Grande. Huerta Grande ligger ca. 5 timer unna Rio Cuarto. Der bodde vi på et hotell som er eid av A.E.F.I.P. som er jobben til vertsforeldrene mine. Dette er et feriehotell for alle som jobber i A.E.F.I.P. Her kommer for det meste familier. Det er nemlig slik at på hotellet er all mat inkludert (veldig god treretters to ganger om dagen), stort basseng, tennisbane, fotballbaner, volleyballbane og mange andre aktiviteter. Vi gikk tur i fjellet, sykla mountain bike, laga t-skjorte, dansa, water polo, aerobic osv. Det var alltid noe å gjøre, til en  hver tid, for alle i alle aldre. Jeg vant for eksempel hotellturnering i kortspillet Chinchon.



Bildet tatt på en grå dag. vanligvis var det SOL

Datt på sykkel. heheh




Etter mange dager i sola skal jeg love dere at fargen begynner å komme. Ja, det er faktisk sånn at jeg er brunere enn mange av argentinerne. Jeg trives.

4 kommentarer:

  1. Hei Fie:-) ikke verst med ferie i februar. Jeg kom til å tenke på, om du har møtt mange fremmede dyrearter. Kanskje du kan gå på fotojakt etter adyr og ting og tang som er veldig annerledes enn Norge:-)
    Klem fra mams

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er faktisk overraskende og litt skuffende ikke så mye dyr her. Noen fargerike fugler, men ellers ingenting.

      Slett
    2. Men ja, kan bli flinkere til å ta bilder av litt spesielle ting. har ikke vært så frampå med kamera i det siste

      Slett
  2. Da blir jo spennende hvilke bilder vi får se:-) mams

    SvarSlett