mandag 20. februar 2012

Til Buenos Aires

Nå er det kun en uke til jeg starter på skolen. Før den tid skal det skje en stor forandring. På torsdag reiser nemlig Paula på utveksling til Tyskland. I morgen reiser jeg, min mor og Tiago sammen med Paula til Buenos Aires(!!!) og der skal vi kose oss i to dager før Paula drar. Ingen tvil om at det blir litt tomt uten henne, men dette har jeg jo visst siden jeg kom hit, så jeg er forberedt. Da blir jeg enda litt mer "på egenhånd". Ingen tvil om at hun har vært en fantastisk søster for meg som alltid har tatt meg med. Hun har vært en fantastisk søster og venn. Gleder meg sånn til hun skal komme å besøk i Norge, mest sannsynlig i August!

2 kommentarer:

  1. Kjære paula. Tusen takk for at du har tatt godt vare på Sofie. Hun omtaler deg alltid som en fantastisk søster. Ønsker deg lykke til som AFS student i tyskland. Vi håper virkelig at du kan komme til norge på besøk.
    Og til deg Sofie: god tur til BS.du er heldig som får reise så mye. Klem fra mams

    SvarSlett
  2. Nå har vi sendt ulltøy til Paula i Tyskland, Sofie. Men den værste kulda er nok over der nede, nå går det mot vår! Klem paps

    SvarSlett