onsdag 8. februar 2012

Huerta Grande - bilder

Fikk flere bilder fra turen som jeg tenkte jeg kunne legge ut siden jeg ikke tok så alt for mange med mitt kamera. Skriver heller en kommentar under bildet istedenfor en lang tekst her.






Hjemmelaga t-skjorter




locaa

hotellet




kua i veien


yeaaaahhhh

etter en runde: "STOP, JEG BLIR SVIMMEL"


min kjære søster




Argentinsk underholdning

kalddusj




klar for heftig sykkeltur








Nye venner. Ja, han til venstre låner genseren min



dans




Yoga
Må bare legge til en liten historie som skjedde i dag. Paula, Brenn og Jeg dro på kino for å se den engelske versjonen av "Menn som hater kvinner". Midt i filmen gikk plutselig lyset, og så klart filmen. Vi skjønte jo at det var lyn og torden siden de siste dagene har det vært rundt 40 grader og veldig fuktig luft. Da vi kom ut i entreen var det blåst inn masse løv. Ja vinden hadde blåst opp dørene. Mammaen til Brenn ringte henne og så vi måtte skynde oss hjem fordi det kunne være farlig å være der. Så da satt vi på sprang med en himmel som som blinket hvert sekund, og det samme med torden. Jeg har aldri vært noe fan av lyn og torden, og skal ikke si jeg ble mer fan. Men se, jeg lever fortsatt.

3 kommentarer:

  1. Fine bilder. Skummelt med lyn og torden! Virker som du har hatt en fin ferie, Sofie. Blir sikkert godt å begynne på skolen igjen? Klem Paps :-)

    SvarSlett
  2. Åh, elsker bloggen din!
    Leser den jevnlig :-D

    SvarSlett
  3. Du burde begynne å rekke mer tunge på bilder. Ser det er det de innfødte gjør...
    Rix

    SvarSlett