onsdag 21. mars 2012

Dagens outfit

Man er ikke en ordentlig blogger før man legger ut en outfit. I dag kom endelig de etterlengtede jakkene våre! Var vel mer rosa enn vi hadde forventet, men jeg liker den jeg. T-skjorta har vi jo hatt en stud, men tror ikke jeg har vist et ordentlig bilde.
T-skjorta. 12 for 2012, Da Vinci siden skolen heter Leonardo Da Vinci, Sofie fordi jeg heter Sofie, og sexto er sjette på spansk, fordi vi går i sjette klasse. 

Jakka. Litt stor, men den er god og varm. I virkeligheten er den mer rosa. Her ser den rød ut. På venstre arme er det argentinske flagget sydd på. 
Til helgen skal jeg til nabobyen med jentene i klassen min. Det gleder jeg meg veldig til. Ellers går livet i lekser, tennis og venner. Jeg har det fortsatt fint. Er det noe dere vil jeg skal skrive om eller dere lurer på? Merker bloggfantasien forsvinner litt.

6 kommentarer:

  1. Fint tøy :) Skriv gjerne litt om tango. Klem paps :)

    SvarSlett
  2. Hei. Stilige klær. Jeg ønsker å vite mer om hvordan hverdagsrutinene er. Når går folk på jobb, hvor lang er arbeidsdagen, er det vanlig at "voksne" folk går på fritidsaktiviteter, når spiser dere ( og hva er vanlig å spise). Vil også gjerne se flere bilder fra byen din:-)
    Klem fra mams

    SvarSlett
  3. Te queda genial Sofie!!! a lucirlo!!!

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg er en jente som vurderer og har veldig lyst å dra på utveksling, men lurer på en del ting.
    - Siden du ikke tar året som tellende, skal du gå et ekstra år på videregående i norge? eller gjør du noe annet?
    - Vet du om noen linker til andre bloggere på utveksling?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:-) Ja, jeg tar et "ekstra år på videregående. Vil egentlig ikke kalle det et ekstra år, siden dette er mer som et friår.
      På høre side har jeg linker til mange fine blogger:-)

      Slett
  5. kan du vææær så snill å skrive om språket ? hvor lang tid det tok før du klarte å utrykke deg, og snakker du helt flytende nå ? var det vanskelig å lær ? må du tenke hele veien hvordan du skal klare å formulere neste setning osv ? skal på utveksling til argentina selv om litt over 3 mnd,, så er utrolig nysgjerrig !

    SvarSlett