tirsdag 13. mars 2012

Travle dager

Nå har jeg gått på skolen i nesten tre uker, og plutselig fikk jeg det travelt. Forrige uke var jeg så og si ikke hjemme, men denne uken blir det vel litt mer tid til overs. Ettersom jeg har bestemt meg for å gjøre det meste de andre gjør på skolen, blir det jo ekstra mye å gjøre. Når til og med de i klassen må sitte oppe med ordbok fordi de ikke skjønner ordene, sier det vel litt om at det er ekstra hardt for meg. Men jeg gjør iallefall det beste jeg kan.
En nyhet siden sist er at jeg har begynt på tennis. Lillesøster og jeg spiller to ganger i uka, og jeg synes det er kjempegøy. Overraskende slitsomt faktisk!
Om en måned reiser jeg på skoletur til Cerro Aspero. Det blir gøy.
Har egentlig veldig lite å fortelle. Er jo tilbake i hverdagen, og skjer liksom ikke så mye spennende. Går jo i det vanlige; skole, lekse, venner, afs, trening og andre småsaker. MEN kan jo legge til at jeg har det strålende. Selv om hverdagen kanskje høres kjedelig ut, så langt derifra. Det er faktisk ingenting jeg ville endret:-)

1 kommentar:

  1. Tenk seg! Være så fornøyd at det er ingenting du vil endre på. Du er heldig:-) og skjønner å sette pris på det. Klem fra mams

    SvarSlett