lørdag 14. juli 2012

Siste kveld

I morgen er dagen. I morgen reiser jeg fra Rio Cuarto. Jeg kan ikke tro det. Selv om det blir fantastisk godt å komme hjem, har jeg ikke lyst å reise herfra enda. Det å se at det er så mange folk som bryr seg om meg her gjør meg helt rørt. Jeg har vært så heldig!
Blir ikke noe langt innlegg nå. Jeg skal pakke ferdig, ordne noen gaver, før det blir alt for mange avskjedsfester, og sammenkomster.
For de som lurer ser reiseruten min slik ut:
Søndag kl 22.00 går bussen til Buenos Aires.
Mandag morgen kommer vi fram til Buenos Aires.
Mandag og tirsdag skal det være en AFScamp.
Onsdag kl 11.00 går flyet fra Buenos Aires. 14 timer til London.
Så har vi 40 min i London flyet går til Oslo, der jeg lander kl 11.00.
I Oslo venter jeg noen timer, til flyet til Molde går kl. 14.45, og kl 15.40 lander jeg i Molde.


(vet ikke hvorfor, men får ikke til å laste opp bilder.)


2 kommentarer:

  1. NOOO!, no te me vayaaaaaaaaas! te voy a extrañar tantoo tanto!, es un hasta siempre, porque se que te voy a ver de nuevo, ESTOY SEGURA! te quiero rubia bella!

    SvarSlett
  2. NO QUIERO QUE TE NOS VALLAS MELLIZA! Te voy a extrañar tantooo.. todo va a ser muy diferente... :/ te quieroo tontaaaaa

    SvarSlett